Ide majd valami frappáns jön...


szerda
27
március 2013

A költözés...

Soha nem gondoltam volna, hogy egy annyira jó közösség mint amilyen a freeblog volt ennyire le tud süllyedni. Két évig vezettem ott a blogomat és nagyon sok visszajelzést kaptam az évek során, mit kellene változtatni vagy éppen mi volt jó. Ez persze nem a freeblog érdeme, sokkal inkább az ottani bloggereké. Tudom, mivel átjöttem ide a blog.hu-ra sokaknak kényelmetlenséget okoz, hogy már nem tudnak 'úgy' ránézni a blogomra és ott kommentelni. De sajnos ez az én részemről is így van.

A fő oka a váltásnak, hogy két hónapja nem tudok már rendesen bejegyzést írni. Néha ment aztán eltűnt, néha meg sem jelent az admin oldal, néha egyáltalán nem tudtam szerkeszteni és néha még a blog sem ment. De még ez is érthető lett volna számomra, hogy valami gond van ott de az, hogy a bloggerek fele semmiféle támogatás, visszajelzés vagy csak egy e-mail arról, hogy mikor mi várható az számomra több mint felháborító. Nagyjából 4-5 e-mailt váltottam a freebloggal és csak a terelés volt szó benne. Szóval az oka a váltásnak ez.

A régi tartalmakat, már amit még ki tudok nyerni a régi blogról azt természetesen át fogom költöztetni de mivel az exportálás sem ment az admin felületen így nagyjából a 25%-át sikerült lementenem a meglévő posztoknak. Azt amúgy egy átvezetett freeblogos felületen még mindig meg lehet nézni. Nem nehéz kitalálni a címet.

A régi blog megy a süllyesztőbe amint kinyertem az infókat illetve ahogy elfogy a türelmem a költöztetéstől.

Remélem itt is megtalálom azokat a segítőkész és építő kritikusokat akik a kezdeti váltási nehézségeknél segítenek, mert azért ennek a felülete jóval kevesebbet enged meg mint a freeblog. De tudom, hogy csak én bénázik, hiszen még a sablont sem tudtam megcsinálni ugyanolyanra (hozzátászem hülye vagyok html-ből és css-ből). 

Szóval a régieknek köszönöm a kitartást ha tovább követnek az újakat pedig köszöntöm!

2013.03.27.
UPDATE 2.0: Az átköltöztetett, régi bejegyzések címének a végére tenni fogok egy csillagot ezzel jelezve, hogy az a régiről jött.

A bejegyzés trackback címe:

https://279zombie.blog.hu/api/trackback/id/tr955176319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása